Zo 21 nov 2021 14:00

Martijn Koevoets

Nederland - 2021

Wilbert Gieske, Luan Bellinga, Lucilla Bellinga, Coole Piet, Frans Duijts, Piet Fernando, Danspiet, Testpiet

JEUGDFILM

Elk jaar komt De Club van Sinterklaas met een nieuw Sinterklaasverhaal en dit jaar is dat al voor de 10e keer. De Club van Sinterklaas en het vergeten Pietje is weer geregisseerd door Martijn Koevoets uit Hoeven.

Het kan zomaar gebeuren: door de drukte is de boot van Sinterklaas vertrokken zónder het jonge Pietje Fernando. Hij paste nog wel zo goed op de gouden sleutel van de Sint, maar miste daardoor de boot.

Zal hij, mét zijn beste vriend Pony, over land nog wel op tijd in Nederland kunnen zijn? Sinterklaas kan echt niet zonder zijn gouden sleutel voor de huizen die geen schoorsteen hebben.

Ze zijn er weer allemaal bij: Luan van 8 en Lucilla van 6 van de vloggersfamilie Bellinga, Coole Piet, Danspiet, Testpiet, Superpiet en natuurlijk Sinterklaas. Ook Frans Duijts speelt een rol in deze film als Franse bakker.

Luan Bellinga, Coole Piet en Danspiet doen samen de titelsong.

Net als de vorige 9 zit de film weer vol met leuke en vrolijke liedjes van De Club van Sinterklaas.

Bij de voorstelling bij Fanfare zijn er ook enkele Pieten van de Pietenchaos uit Zevenbergen van de partij. Zij zetten zich vrijwillig in en doneren de verkregen bijdragen aan de Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa).

Toegangsprijs € 6,00