Do 11 sep 2008 20:15

Martin Scorsese

Verenigde Staten - 2007

Mick Jagger, Keith Richards, Charlie Watts, Martin Scorsese, Ron Wood en de al eerder genoemde gasten

Als topregisseur Scorsese een concert van The Rolling Stones verfilmt, móet het wel speciaal worden. Hij gebruikte eerder al enkele malen muziek van The Stones in zijn films en hij is dan ook een grote fan van de wereldband. Dat zou een risico kunnen inhouden, maar hij schakelde de allerbeste cameramensen en de meest bekroonde cinematografen ter wereld in om een perfecte registratie voor elkaar te krijgen. Daarmee heeft hij dus ook een flink deel van de productie uit handen gegeven..

Als kijker/luisteraar zit je bovenop de wereldberoemde muzikanten en voel je het plezier op het podium, de onderlinge samenwerking en de magie van de band

Christina Aguilera, Buddy Guy en Jack White verzorgen indrukwekkende gastoptredens en in het publiek herkent u grote namen. Het geluid zal misschien een tikkie harder moeten

Genre: documentaire/concertregistratie