Zo 12 dec 2021 14:00

Michael Wiseman

Nederland - 2020

André Rieu en zijn orkestleden, Charlotte Hawkins e.a.

Bij zo'n titel weet de liefhebber al meteen wat hem of haar te wachten staat: een heerlijke kerstsfeer met zang en dans, sfeervolle kerstliedjes, romantische walsen en prachtige melodieën zoals Jingle Bells, Holy night en Hallelujah. Voor een prachtige aankleding is gezorgd met 150 kroonluchters, meer dan 50 Venetiaanse kandelaars, grote boogramen en een winterlandschap met ijsbanen en schaatsers.

Naast klassieke kerstliederen en enkele verrassingen wordt het filmpubliek ook verrast met exclusieve backstage beelden en zal presentatrice Charlotte Hawkins met André praten over de productie van zijn muzikale winterwonderland.

Ook bij Fanfare kleden we de middag aan met wat extraatjes in de pauze. Het totaalprogramma duurt ongeveer 2½ uur.

Bijzonderheden
Poll buiten mededinging: 9,75

Met afwijkende toegangsprijzen en wat extraatjes in de pauze.

Toegangsprijzen

• € 16,00 - reguliere toegang