Zo 25 nov 2012 14:00

Pieter Walther Boer

Nederland - 2012

Sinterklaas, Victoria Koblenko, Charly Luske, Laura van Bussel, Julian Ras, Kimberly Klaven e.v.a.

JEUGDFILM

Hoewel de film best al wel lang in Nederland te zien is, hebben we gewacht totdat Sinterklaas ook in Halderberge is aangekomen.

Natuurlijk heeft de film te maken met ‘De club van Sinterklaas’ van de tv. Vanaf november is het programma weer te zien. Alle bekende Pieten doen ook in de film mee: Muziekpiet, Testpiet, Talentpiet, Keukenpiet en ga zo maar door.

Vlak voor 5 december gedraagt Sinterklaas zich raar en de Pieten van de Club zijn erg ongerust. Wat is er met Sinterklaas gebeurd en wat deed de Speelgoeddokter op het kasteel? Mees en zijn buurmeisje Katja komen achter het geheim van de raadsels en daarmee zullen zij er vast wel in slagen om Pakjesavond door te kunnen laten gaan.

Ons leeftijdsadvies: vanaf 4 jaar