Zo 14 nov 2010 20:15

Jacques Cluzaud, Jacques Perrin

Frankrijk - 2009

Al een aantal jaren vertonen we een film in samenwerking met duikvereniging Stella Maris uit Roosendaal. Deze keer een titel die past bij die club, maar ook de aandacht verdient van de ‘gewone’ kijker. Iedereen is van harte welkom dus.

De Franse regisseur Jaques Perrin maakte een prachtige documentaire. Hij duikt mét ons onder in de wereld van de oceanen. Telkens weer worden nieuwe, technische middelen ontworpen en hier ook gebruikt om zo mogelijk nóg spectaculairdere en baanbrekender opnames te maken. Daar werkt het brede cinemascopeformaat natuurlijk prima aan mee. Fascinerend, ook als u geen duiker bent, al zou je dat door zo’n film misschien wel willen worden; Stella Maris heet u welkom...

I.s.m. Duikvereniging Stella Maris